sunnuntai 30. joulukuuta 2012

TATTOOS

<3 Tatueringar <3

En vanlig fjärill bara (:
Jag tycker om att riiita "tatueringar" eller otm ska de föreställa tatueringar men dom e int nå världens fiina att jag har måga olika gör alltmöjligt mellan himmel och jord ...
så länge jag fåår riita de vah mitt huve vill så kan jag riita hu länge o dom kan blii helt OK (:
när jag blir stor sku jag villa blii sån som riitar såna o sådäär men int tror jag ändå att de sku blii till någo att nuh riitaaa jag om nåån fråågar o sådäär men när nåån fråågar de så vill jag att dom ger liite exempel vah dom vill haa men annnors friia händer. OM man vill kan man gee ideer om man har bra o om de ha vari någo sånt som jag har fastnat föör så komemr d bild hiit
här e par bilder vad jah har riitat <3
hoppas ni tycker om dom (:Alla e riitade av mig (:
 <3 Till min älskling Joni Paasimaa <3

Love - Pain - Boy - Girl - Together - Heart Broken
Wolf And Horse

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti