lauantai 29. joulukuuta 2012

Hopptävling

hej..
som ni säkert veet så jag riiden oo jag hade tävlingar fö paar daagar sen.. (25.5.2012) hade vi hopptävlingar  , 50cm hööga..
oo jag ee int nåån braa på att riida så man kan braa säga att jag suuger så faan men konstigt noog blev jag först
av 6st oo jag red me en häst vah jag int hade riktigt på min "önskelista" no joo men nuh ee jag heelt nöjd (::
<3  Virna <3
Virna är ganska ung men hon ee ändå gulli
fiin, ljuvliig oo allt men hon kan int riktigt
galoppeera men nuh lär hon sig me tiiden Jag fick virna den kvällen föör jag ha ridi mee den helt jätte mycke att ska vi säga att jahg "känner" "veet" allt vah hon gör eller sådäär (::
Sofia.W,Christa.G(jag) och Stefaninda.A
jag hade två ljuvliga kaverin mee mig Sofia.W o stefanida.A dom gav mycket lycka till mig baa attt dom vah mee oo jag tackar dom föör de<3Etiketter

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti