lauantai 29. joulukuuta 2012

kärlek!

Jonis älskings bild av  mig..
sku ha villa laga av honom oxå m en han har int någo bilder sådäär
Liksom fö en tiid sen så blev jag ihop med en rony eller sk vi säga att de vah tyyp inget han tyyp brydde int sig allt som mig tyyp...
att han prata skiit bakom min rygg o allt skiit.. enda sne jag blev ihop mee honom börja människor göra illa ti mig... jag fick en ish hård snöboll i huve o  de vah int första gången..
men sen efter en tiid börja jag tala mee en joni o han fick mig så i liiv... han fick mig glaad.. de ee kanske feel men jag ble kär i honom under tiden som jag vah med rony men int tycker jag att de vah s illa gemfört att han vah dubblet så värre moot mig..
den dagen jag fick snöbollen i ansikte så jag föll bara ti golve jag fick sån paniik jag börja baa darra o allt no men i varje fall så rååka rony gå förbii mig o han stanna int edes o par timmar seenare säger joni ti mig att rony saa att de vah bra att jag fick den och att tur att han int behööver se mig idaa meera...
när jag fick hööra om de så.. jag visste int riktigt vah jag tänke jag vah liite såådäär att kan de vah sant men de vah de jag liita                  på joni han vah verkligen nåån som int ville att de sku hända någo ti mig o han ville de alldra besta till mig..
jag ändrade på fb:n att jag ee sinkku (facebook) utan att rony visste om de.. när han fick veeta de så han blev så arg att han börja haukkuu ner mig oo allt... men ärligt sagt jag vah gladare efter de när jag lämna honom än vah jag vah mee honom... o kanske en vecka efter de så ble jag och joni ett par okeii kasnke de vah liite snabbt men de vah väntat 18.12.2012 blev vi ihop o rony blee fitti så satan svartsjuk o alllt men hans eget fel vah de juh...
man kan int välja vem man älskar kärlek kommer kärlek går man jag hoppas att jag o jonis hålls förevigt du ee de besta jag har o jag älskar dig
21.12.2012 sluta vi skolan 1 hela skolan och de blem jullov, min buss gick först about 20 över 1 o joni sku gå mee sin pappa ..så ingen dera hade brottom..
jag fick vah mee honom dedäär 20 minuuten de vah int kanske mycke men de kändes som en jätte lång tiid.. han vah så nervöös att faan.. o man märkte de så på honom men gulli vah han för de jag fick några kraamar och en puss han vah så ljuvli <3 min lilla söötnoos <3
älskar dig nuu o alltti <3 <3 <3 <3 <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti