lauantai 29. joulukuuta 2012

Soffu


jaa som ni säkert ser så ska jag berätta liite om soffu alltså hon ee men besta kaveri men hon ee mitt allt.. jag håller henne som min egen syrra.. hon e nåån man kan liita på hon lyssnar alltti.. t.o.m fast hon själv int sku vah på de besta humööre.. 

nå i varje fall hon har snart födis (2.1.2013) jag har ingen aaning om  vah jag ska gee henne eller någo men hoppas jag nuh hittar på någo men jaa..
liksom soffu ee int som alla andra tyyper hon ee nuhb int särskilt normaal heller <3 <3 <3 no int fö de int ee jag de heller så <3 <3 <3 men när vi ee tisammans så vi ee heelt hullun o vi kan hålla på mee alltmöjligt t.ex i skolan så springer vi runt halva huuse o göör allt o ingen förståår oss .. men vi förståår varandra vi veet redan vah vi tyyp tänker på ba att vi tittar på varann soffu baa så du veet jag älskaa dig o jag vill aldri missa dig o om du nåångång kommer att lääsa de häär så jag grååter tom nuu när jag skriver dehää <3 <3 <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti