tiistai 10. huhtikuuta 2012

känslan när man vill bara försvinna..

idaa ha de int vari nå värst rolig dag ska vi säga att jag kunde ha haft de kivugare mina vänner börjar märka att jag har int allt bra...
men om jag är ärlig vet jag int själv heller vfö jag mår så dåligt som jag gör just nu..
jag tänker bara på en och samma människa jag han int fåå honom ur mitt huve, jag ee så rädd att jag missar honom, jag tror faktiskt att jag ha gjort de ren men jag försöker bara säga till mig själv att jag mår bra oo att jag har inget att vara..
denhär personen jsom jag nu talar om han ha fått mitt liv att "spela" igen som jag int ha haft på länge han gör mig glaad han tror att jag ee väärt någo som jag tror att ingen annan göör...
men missar jag honom har jag missa resten utan mitt liv...:'(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti